Lyeanna Wana Official Blog lyeanna wana: Beauty

Thursday 7 May 2015

Beauty

Bismillahirrahmanirrahim



Assalamualaikum guys

Harini cuti hari hol negeri Pahang. Serunuk lah aku kerja 2 hari je dalam seminggu ni. Haha.

Anyway..result UPU dah keluar. Andddd aku berjaya lah dapat apa yang aku nak sangat. Alhamdulillah. Kedengaran jugalah suara dolphin menggegar Desa Bidara bila aku menjerit gembira. Ahaks..


Sibuklah budak-budak dalam group WhatsApp kelas Nilam 1 bertanya khabar berita UPU masing-masing.

Aku, Yiyin dan Maknanot memang jauh terpisah. U masing-masing berbeza. Tapi belum tentu lagi tempat. Maybe Kuantan je belaka? Boleh ah cinema sokmo aku cerita diaa..


Menginjak ke umur 18 tahun 4 bulan, aku dah mula diusik dengan kahwin, jadi menantu, anak dara bla bla bla bagai.

Tapi aku malas cara lagi hal-hal tu. Sorry, tak teringin. Tapi bab jadi anak dara, aku dah mula ambil tahu. Macam kemas rumah, aku dah boleh bangga. Jaga budak, hmm boleh tahan. Memasak, kbye dulu for now.

Appearance, aku masih fail. Tak reti lah nak berfesyen yang simple yet still attractive. Maklumlah kita wanita Muslimah. Tak perlu lah over

So cerita dia aku pun melayan beauty shows and consider a lot of skin products untuk dipakai. But still for the time being, I've done nothing to my skin.

Mommy dan Diyanah said takpayah pakai2 sangatlah. Kang rosak muka. Aku/Ibu elok je tak pakai apa-apa and I was like, diam semua!!! korang cantik putih aku tak.

So, azam aku tahun ni nak jadi a lady. Bright personality but masih cantik di mata ladies yang lain. Ya, aku tak cara pun pasal pandangan lelaki.

Hahaha ok dah bye. Nak cakap aku ada crush baru. Siapa?

Sshh rahsia.



Komen dan LIKE anda sangat dihargai

0 comments: