Lyeanna Wana Official Blog lyeanna wana: gedebush gedebush gedebang pum pum bang bang

Tuesday 24 December 2013

gedebush gedebush gedebang pum pum bang bang

Assalamualaikum
title pelik kan? that describes well how i'm feeling right now

Orang kata hati ini berbolak balik sifatnya. Hati saya? Lagilah berbolak balik malahan mudah dibadai ombak perasaan.

Dua tiga salah faham saya fikir positif. Tiga empat saya dah mula lelah...dan kecewa. Pengakhirannya? Saya beralih arah..hati yang pada mulanya terlalu sayang dan cinta terpaksa melepaskan...

Yang baru tak seindah yang diimpi..setiap hubungan itu pasti diduga. lautan persahabatan yang perlu kami semua lalui tak mudah. dalam meniti usia kematangan kami perlukan sokongan serta kegembiraan. benar..tak mudah.

Luka lama dek yang namanya PERSAHABATAN di hati saya tiada siapa yang tahu. hatta yang paling dekat serta yang biasa menyimpan rahsia di kalbu pun tak tahu..

I LOVE WHAT WE CALL FRIENDSHIPS..
NO MATTER HOW HARD SOMEONE IS CRYING, 
THERE'LL BE ALWAYS SOME OTHERS WHO WILL MAKE JOKES AND ENCOURAGE EACH OTHER

do I need to distinct myself so that I can know how much do I value to those who announced that they love me?



Komen dan LIKE anda sangat dihargai

0 comments: