Lyeanna Wana Official Blog lyeanna wana: Lapar membuatkan anda tak boleh tidur

Friday 27 March 2015

Lapar membuatkan anda tak boleh tidur

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum

Today is Friday. Well, actually yesterday lah sebab I'm writing this pada 4.44 a.m and the reason I'm still wide awake is sebab aku lapar woiiii! Ya Allah, Dia je yang tahu camne aku berguling-guling kelaparan sekarang. Aku nak try ah tak tidur sampai Subuh. Dah Subuh, solat dan ke pasar lah kita.

Then aku tidur.

Anak dara yang senonoh. Peduli pulak aku. Lambat lagi nak kahwin.

Risau. Harini banyak sangat benda yang buat aku gembira. Risau esok lusa aku menangis. Taknak! Taknak! Ya Allah, jangan buat aku menangis sekarang please. Bagi aku satu je lagi kegembiraan. Lepas interview IPG. It's on Tuesday the week after next.


Oh ada satu benda yang buat aku malu harini. Malu rasa nak sorok muka dalam kolam loji. Punya malu


Aku terbubuh ajinomoto dalam kentang sebab aku ingat garam. Macamana boleh jadi? Haha entah. Ni semua gangguan syaithonnirrojim. Kesian Lia. Ampuni gue.

Oh btw aku baca nukilan aku yang last tulis masa form 4 kot. Aku rasa macam 'Wow, did I realy write that?"


Bangga baq ang hahahaha. Entah bila nak sambung. Mungkin aku akan usahakan dalam masa yang terdekat sebab sayang oih. Kalau habis, boleh lah hantar dekat mana-mana publisher. If there's any luck, Nur Liyana Safwanah akan jadi penulis!!


Under the name of Lyeanna Wana. muahahahahhaa *berangan*

Ok bye. Nak redakan ribut taufan dalam perut ni. Bergejolak dari tadi.
Assalamualaikum and good monight!

Komen dan LIKE anda sangat dihargai

0 comments: