Lyeanna Wana Official Blog lyeanna wana: Selfish

Tuesday 8 July 2014

Selfish

Assalamualaikum

Dah mula bergolak balik hati ni. Serba serbi buat tak betul. Yelah, perbuatan diselangi dengan rasa bersalah.

Rasa bersalah sebenarnya bila ada seorang kawan lama yang baik dengan aku dulu tegur tapi kita buat dekkk je. Kenapa? Kita tak suka apa dia dah buat. Tapi he has no idea on what's happening. Dia tetap senyum and panggil

 "Liyana...Liyana...Yana...pandanglah sini..Liyana..cakaplah dengan aku"

Dalam hati,

"Derrr...janganlah buat aku rasa macam watak antagonis kat sini"

BTW derr, aku just nak kau tau yang...kau selfish.

Kau nak kasih sayang dia.
Kau nak perhatian dia.
Kau nak dia.

Tapi sayang semua tu milik orang lain. Tapi kau dah curi semua benda tu.

Kasih sayang dia, kau dapat.
Perhatian dia, kau dapat.
Dia, sorry kau tak dapat.

Dan aku berada di pihak yang menganalisis perkara dari dua-dua belah pihak. Kau dan yang berhak. Sayang aku simpati lebih kepada yang berhak.

Kesimpulannya, bagi aku masa nak cakap dengan kau. I'm afraid that I'd speak up the truth to you and everything will be ruined. You'll be in despair again and come up with ridiculous decisions. Penat dengan sikap kengkonon matang kau tu.



Komen dan LIKE anda sangat dihargai

0 comments: