Lyeanna Wana Official Blog lyeanna wana: POLAR BEAR lagi dan lagi. CC. Teacher :D

Tuesday 26 November 2013

POLAR BEAR lagi dan lagi. CC. Teacher :D

Assalamualaikum

Dalam ramai2 kawan gua, paling banyak gua sebut dalam blog ni ialah si POLAR BEAR. Korang tekalah mana satu dia dalam marquee gambar tu ea.

Lagi dan lagi dalam seminggu dua ni berapa kali dah dia tacing sentap dengan gua. HAHAHAHAHA itu je yang mampu gua lakukan. gelak tak sudah. best doh kacau dia. setakat kat chat dengan mesej lah. kalau depan2 belum tentu berani lagi. Tiba-tiba kang dia bagi kaki saiz 11 dia tu koma gua sebulan.

Gua paling banyak cerita pasal dia sebab dia paling err satu kepala dengan gua? Sampai sebab gua demam setiap bulan pun dia tahu. Punyalah..kalau dia ni perempuan memang wa cakap sama lu nak je gua jadikan kembar siam gua tapi malangnya kembar apa putih + gelap. Ya, yang putih tu dia yang gelap tu gua.

Dah ah cukuplah pasal Polar Bear. Nanti gua kena perah segala sel-sel neuron otak gua untuk pujuk balik dia. Susah hidup kalau dia takde. Siapa gua nak mengadu kalau addmath gua fail lagi nanti? Tapi mohon tak fail dah lah..

2 orang manusia bergelar sahabat yang gua sayang sangat-sangat are Teacher Shima and Mr Polar Bear. Banyak dah problem gua hadap dengan bantuan dua orang hamba Allah yang baik hati lagi suci ni. Especially Teacher. Takpayah pelik ah kenapa gua boleh panggil dia kawan sedangkan dia bekas cikgu Bahasa Inggeris gua zaman PMR dulu.

Dia baik woo. Tengok purdahlah. Hehe. Baik, pemurah, supporting and boleh masuk satu kepala dengan sesiapa je. Gua start baik dengan beliau ni sejak Drama Bahasa Inggeris 2011. Gua berlakon jadi Puteh. Cerita Tanggang. Sampai sekarang gua still baik dengan budak-budak drama ni except yang dah menjauh seperti pelakon kecil Jalak and Anjang and also ex gua. eh? Ya gua dulu pernah couple gak. Dah-dah senyap cerita zaman dulu. Sekarang gua dah insaf. Nak kahwin nanti pun gua rasa gua suruh mak gua je adjust-kan. Malas cara.

Tak perlu gua mention masalah2 yang telah gua hadapi sejak berkawan dengan mereka 2 orang ni tapi alhamdulillah gua bersyukur sangat dianugerahkan sahabat2 yang baik macam dorang. Sumpah wa cakap tolonglah Polar Bear jangan baca senak nanti kang dia duk kembang kempis perasan sorang2.

Yang ni yang paaaaaaaling baik dengan gua. Yang gua rasa tak boleh nak move on tanpa dorang dan pertolongan Allah. Thank you Allah for giving me such precious gifts.

Tu je. Syahmi, Arep, Aniq, Ainna, Rafiqah, Anum and Aishah lain kali ya. Kang panjang berjela post gua.
Assalamualaikum

Komen dan LIKE anda sangat dihargai

0 comments: